نمایندگی عرضه مانتو شلوار ورزشی بلند

مجموعه ی ما دارای مراکز عرضه مانتو شلوار ورزشی به صورت عمده است تا خریداران بتوانند بر اساس نیاز خود اقدام به خرید بهترین لباس ها نمایند.

 

نمایندگی فروش مانتو شلوار های بلند ورزشی برای آن دسته از مشتریانی که قصد سفارش محصول در تعداد بالا را دارند، شرایط ویژه‌ای فراهم نموده است. معمولا محصول به صورت عمده با قیمت کمتری عرضه می شود. ضمن آنکه فروش به صورت اینترنتی هم صورت می گیرد.

مانتو شلوار ورزشی طوسی بلند

استفاده از پلی استر در تولید مانتو شلوار ورزشی

همانطور که می دانید از پارچه های مختلفی برای تولید لباس های ورزشی از جمله مانتو شلوار استفاده می شود. یکی از بهترین نوع این پارچه ها، پارچه پلی استر می باشد.

 

امروزه در تولید انواع مانتو شلوار ورزشی دخترانه و پسرانه از پلی استر به دلیل دوام و استحکام بالای آن استفاده می شود. پوشیدن لباس باکیفیت در حین ورزش از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل نوع پارچه استفاده شده در بالا بردن کیفیت اهمیت زیادی دارد.

 

پلی استر مورد استفاده در تولید لباس های ورزشی را می توان به ۵ دسته جداگانه تقسیم کرد:

  1. پلی استر بافتنی
  2. پلی استر پنبه‌ای
  3. پلی استر مش یا توری
  4. پلی استر دورو
  5. پلی استر ریسی شده

 

شایان ذکر است که بسته به نوع لباس ها، پارچه پلی استر انتخاب می شود. معمولا برای تولید لباس های ورزشی با‌دوام طولانی از پلی استرهای دورو استفاده می شود.

 

بهتر است بدانید که پلی استر های توری دوام کافی ندارند و بیشتر برای لباس های ورزشی نازک استفاده می شوند. این نوع پارچه ها مش پایینی دارد و به همین دلیل هوا به راحتی در آن جریان پیدا می کند.

 

پلی استرهای پنبه ای مزایای متعددی دارند. علاوه بر آنکه دیرتر چروک می شوند، سبک وزن بوده و ورزش کردن هنگام پوشیدن آنها راحتتر است. در برابر شستشو در آب گرم مقاومند و کمتر چروک می شوند. ضمن آنکه ظاهر شیک تری هم دارند.

 

مانتو شلوار ورزشی رنگی

بررسی قیمت مانتو شلوار ورزشی بلند

بررسی قیمت مانتو شلوار ورزشی بلند در ماه های اخیر نشان می دهد که بالا رفتن قیمت مواد اولیه در تولید این نوع لباس های ورزشی سبب افزایش قیمت نهایی آن گردیده است.

 

البته عوامل متعدد دیگری هم بر روی قیمت ها تاثیرگذار بوده که از جمله آنها می توان به شیوه عرضه و تقاضا هم اشاره نمود. معمولا فروش اینترنتی به دلیل عرضه بی واسطه سبب کاهش قیمت تمام شده به نفع مصرف کننده می گردد.

 

لازم به ذکر است که برای اطلاع از قیمت روز می توانید به صورت آنلاین هم اقدام کنید. در سایت ما متنوع ترین مانتو شلوار ورزشی سایز کوچک و بزرگ با قیمت مناسب عرضه شده است.

 

ضمن اینکه تلاش شده تا علاوه بر قیمت مناسب، تنوع محصولات عرضه شده هم بالا باشد تا مشتری بتواند به سلیقه خود و بودجه ای که برای خرید در نظر دارد، انتخابی مناسب داشته باشد.

 

مانتو شلوار ورزشی بنفش بلند

129

  1. سلام این لباس ها جنس نخی هستند دیگ درسته؟پلاستیکی ک نیستن؟ برای ورزش های طولانی مدت تابستونی مناسبن؟

      • این محصول بسیار عالی است چرا زنان با حجاب ورزشکار هم می توانند با خیال راحت ورزش کنند و حجاب خود را داشته باشند

  2. سلام عرض میکنم خدمتتون امیدوارم طاعات و عباداتتون قبول باشه بنده برای همسرم از این مانتو شلوار های ست خریدم و همسرم خیلی خوشش اومد خواستم ازتون تشکر کنم باز هم چند ماه دیگه میخوام ازتون خرید کنم

  3. برای خانم هایی که در پارک ها یا فضای باز ورزش میکنند ست مانتو شلوار ورزشی بسیار مناسب است.

  4. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم که وقت میزارید

    • سلام ذوالفقار عزیز
      برای استعلام قیمت از طریق راه های ارتباطی در سایت با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

  5. سلام و درود بر شما عزیزان امیدوارم که همیشه موفق باشید خیلی این طرح ها عالی و خاص هست ممنون از شما

  6. سلام چطور میشه نمونه های بیشتر رو مشاهده کرد؟ رنگ سبز فسفری هم دارید؟ فری سایز هستن یا سایز بندی دارن؟

  7. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید نمایندگی مجازی هم می‌پذیرید یا خیر ممنون از شما

    • سلام خانم شعبانی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  8. سلام ممنونم از سایت خوبتون در کیفیت و تنوع محصولاتتون شکی نیست کافیه بقیه هم یه بار استفاده کنندتا مشتری همیشگیتون بشن.

  9. سلام و وقت بخیر … متنوع سازی محصول می تونه سهم بازار رو افزایش بده و باعث کاهش قیمت بشه … شما در این زمینه بسیار خوب عمل کردید …امیدوارم به همین روند ادامه بدید…

  10. تی جی آی، نمایندگی فروش مانتو شلوار های بلند ورزشی است و برای آن دسته از مشتریانی که قصد سفارش محصول در تعداد بالا را دارند شرایط ویژه‌ای فراهم نموده است.

  11. سلام خسته نباشید
    جنس لباس ها نخی باشد بهتر از پلی استر نیست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام احسان عزیز
      برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید تا شما را به صورت تخصصی راهنمایی کنند.

  12. خاستم از این نمونه مانتو و شلوار ورزشی خرید
    من تکی خاستم؟
    یا حتما ب صورت عمده باید باشه ؟
    از این مدل تا الان نداشتم خیلی خوشم اومد از ظاهر زیبایی ک دارن ..

    می تونم به مربی باشگام بگم بصورت عمده واسه سالنش خرید کنه اخه مدل هایی ک داره می فروشه اصلا کیفیت ندارن و فروش خوبی هم میگ ندارم..مطمئنم این نوع مدل ها رو توی این سایت ببینه صددرصد عاشقشون میشه

    • سلام خانم حسینی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  13. نمایندگی فروش مانتو شلوار های بلند ورزشی برای آن دسته از مشتریانی که قصد سفارش محصول در تعداد بالا را دارند، شرایط ویژه‌ای فراهم نموده است.

  14. از پارچه های مختلفی برای تولید لباس های ورزشی از جمله مانتو شلوار استفاده می شود. یکی از بهترین نوع این پارچه ها، پارچه پلی استر می باشد.

  15. معمولا برای تولید لباس های ورزشی با‌دوام طولانی از پلی استرهای دورو استفاده می شود.

  16. امروزه در تولید انواع مانتو شلوار ورزشی دخترانه و پسرانه از پلی استر به دلیل دوام و استحکام بالای آن استفاده می شود. 

  17. پلی استرهای پنبه ای مزایای متعددی دارند. علاوه بر آنکه دیرتر چروک می شوند، سبک وزن بوده و ورزش کردن هنگام پوشیدن آنها راحتتر است.

    • سلام همراه عزیز
      در خصوص شرایط همکاری و اخذ نمایندگی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  18. سلام خسته نباشید
    نمایندگی عرضه حضوری هم دارید؟ اگر هست آدرسش رو لطفا در سایت قرار بدید

    • سلام مسعود عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  19. با سلام و عرض ادب خدمت مجموعه تی جی ای اسپرت .خام هایی که به اندام .سلامتی خودشون اهمیت میدن برای فعالیت های ورزشی خودشون بهترین لباس رو انتخاب می کنن و با توجه به اینکه در فعالیت های ورزشی تحرک افراد زیاده انتخاب لباس با کیفیت خیلی باید با دقت انجام بشه

  20. باسلام ببخشید قیمت مانتو شلوار ورزشی ها چنده؟نوع پارچه مصرفی چیه؟ آب رفت نداره درحین شستشو رنگ پس نمیده؟

    • سلام خانم رحیمی
      برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت را پر کنید تا در اسرع وقت مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  21. این مانتو شلوار های ورزشی برای زمانی که میخواهیم تا باشگاه، کوه، پیاده روی و ورزش کردن برویم خیلی خوب و راحته، تنوع ست ها و مانتو شلوار های این سایت خیلی زیاد و فوق العادس😍

  22. بسیار زیبا و تنخور عالی ، سر آستینها سوراخ شستی هم داره که اگه کسی دوست داشته باشه شستشو داخلش بیاندازه که آستین بلندتر بشه و روی دستهاشو بگیره من که دوستش داشتم و پیشنهادش میکنم ممنون

  23. عرض ادب و احترام

    بفرمایید اگر تیم ورزشی طرح خاصی داشته باشه برای مانتو شلوار ورزشی و ارائه بده شما براشون تدلید می کنید؟
    ممنون

    • سلام مهرداد عزیز
      برای دریافت بیشتر فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  24. سلام… صادرات به کشورهای همجوار نیاز به ارتقای رقابت پذیری خرما دارد که بسته بندی و وجوه بصری برای جذب کشورهایی که شرایط آب و هوایی مناسب برای استحصال این محصول دارند از ویژگیهای بارز یک صادر کننده نمونه است.

  25. اگ برای باشگاهتون ست ورزشی میخایید حتما خرید کنید از لحاظ کیفیت و جنس اصلا شک نداشته باشید خیالتون راحت باشه

  26. سلام روزتون بخیر
    مانتو شلوارهای ورزشی که توسط سایت شما به فروش می رسند آیا دارای مدل های ساده هستند یا طرحدار؟ این مانتوها سایز بندی شده می باشند؟

    • سلام خانم یوسفی
      برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق پرکردن فرم ویا از طریق راه های ارتباطی درج شده درسایت با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

  27. سلام روزتان بخیر و خوشی..
    من خیلی به حجابم اهمیت میدم و برایم مهم است چه نوع پوششی هنگام ورزش و پیاده روی داشته باشم. مانتو و شلوار ورزشی بلند برای خانم ها خیلی ایده ی جالب و درستی بود. کیفیت و قیمت مناسب این مجموعه سبب شد تا از این محصول هم برای خودم هم مادرم خرید کنم. فقط طبق توضیحات پلی استر دورن مانتو نخی و پنبه ای است؟

    • سلام خانم اصغری
      برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  28. با سلام‌خدمت شما مجموعه خوب من همیشه مانتو شلوار ورزشی بلند مورد نیاز فروشگاه خودم‌را از شما خریداری می نماییم و بسیار از جنس و قیمت های ان راضی هستم .ممنون از شما

  29. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید این محصولاتو اگه بخوایم به صورت عمده سفارش بدیم باید چیکار کنیم؟ ممنونم از راهنماییتون

    • سلام قاسم نژادعزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  30. باسلام من از این محصول خریداری کردم وخیلی راضی هستم خیلی باکیفیت وقیمت مناسبی داره عالیه

  31. سلام و تشکر از مجموعه تی جی آی اسپرت که محصولات سفارشی ما رو با کیفیت بالا و در اسرع وقت برامون ارسال کرد. تشکر

  32. سلام و خسته نباشید خواستم تشکری داشته باشم از تولید کنندگان عزیز و باسلیقه که به فکر دختران این سرزمین هستند و تولیداتی دارند در خور و شان یک دختر مسلمان، هم رنگبندی داره هم تنوع و هم زیبایی

  33. من با دیدن این مقاله بسیار خرسند شدم چرا که خانم های عزیز واقعا به همچین لباسی نیاز دارند. لباس های ورزشی کوتاه خب برای خیلی از خانم ها مناسب نیست و دوست ندارند که استفاده کنند. اینکه یک لباس ورزشی یا گرمکن زنانه باشد که بلند و مناسب باشد خیلی خوب است.
    فقط رنگ بندیتون در چه طیف رنگی است؟ من مایل به خریدم، راهنمایی بنمایین.

    • سلام زهرا عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  34. سلام روزتون بخیر و شادی، این روزها با توجه به شرایط موجود، ورزش کردن یک امر حیاتی است، حتی اگر در حد یک پیاده روی تند باشد و بنابراین خرید یک لباس ورزشی خوب و ست، لذت بخش و ضروری است و بهتر میشه ورزش ها رو انجام داد. ممنون از شما که با ایجاد سایت، دسترسی به لباس های ورزشی با جنس، رنگ و طرح های مختلف، رو برای مشتریان فراهم کردید. فروش تکی هم دارید؟ یا فقط فروش عمده؟

    • سلام سعیده عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  35. اول از همه میخام تشکر کنم چون سایز بلوزش بلنده و من وقتی از باشگاه هم برمیگردم تا خونه تنم هست و نیازی به عوض کردن ندارم بجز زمانی که زیاد عرق کرده باشم.
    جنس بسیار بسیار خوبی دارند و دوام بالایی هم دارند من خیلی وقته میپوشم پُرز نداده،زیپش سالمه هنوز،شلوارش زانو ننداخته و همچنین بعد از شستن اصلا جنسش خراب نشد.
    تازه قیمت پایینیم نسبت به مراکز حضوری داره .

  36. سلام وقتتون بخیر بنده ازاین سایت ومحصول مانتوشلوارورزشی خریداری کردم وازخریدم خیلی راضی هستم موقع ورزش کردن اصلا اذیت نمیشم وراحتم وازجنس وکیفیت لباسم هم خیلی راضی هستم پیشنهادمیکنم حتما ازاین سایت معتبر و مانتوشلوار ورزشی خریداری کنید

  37. سلام خسته نباشید
    پوشیدن ست‌های ورزشی می‌تواند انگیزه ورزش کردن را در شما تقویت کند. ست مانتو شلوار‌های ورزشی بسیار راحت و زیبا بوده و استایلی اسپرت و ورزشی برای شما به ارمغان می‌آورند. اجناس بسیار با کیفیتی دارین ممنون از اینکه به کیفیت کارتون اهمیت می دید . با تشکر

    • سلام علیرضا عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  38. با سلام و درود،من میخواستم از این مانتو و شلوارها سفارش بدم ،تا چه سایزی هستند؟جنس پارچه ش آبرفت ندارد؟فروش فقط به صورت عمده هستش؟میتونم رنگ و طرح های دیگه این مانتو و شلوار رو ببینم؟ممنون میشم تو این زمینه راهنماییم کنید و به سوالاتم پاسخ دهید

    • سلام نجمه عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  39. سلام من از ست مانتو شلوار ورزشی خرید کردم کیفیتش خیلی بالا هست و واقعا راضی هستم و به همه توصیه می کنم ازش خریداری کنند.

  40. با تشکر از مجموعه تی جی ای اسپرت ، مانتو و شلوار های ورزشی که سفارش دادم هفته پیش به دستم رسید کیفیتش دقیقا مطابق همون چیزی بود که سفارش دادم ،

  41. با عرض سلام، این محصول برای استفاده بانوان ورزشکاری که برای دویدن در فضای باز مثل پارک ها میروند بسیار مفید و کاربردی هست.
    تشکر میکنم از مجموعه تی جی آی بابت تولید و عرضه مانتو شلوار ورزشی بلند زنانه با کیفیت بالا و مرغوب. همچنین بابت توضیحات مفید و کامل درباره جنس و ویژگی های محصول.
    لطفا قیمت و نحوه سفارش رو هم درج کنید
    خرید این محصول رو به بانوان ورزشکار پیشنهاد میکنم

  42. سلام روز خوش. مانتو شلوار ورزشی بلند برای پیاده روی عالیه و جنس خیلی خنکی دارند. باتشکر از محصولات باکیفیت که دارید.

  43. سلام وقت بخیر من از این سایت مانتو شلوار ورزشی بلند خریداری کرده ام چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت مانتو شلوار ورزشی بلند خریداری کنید .

  44. سلام وقت بخیر.من از سایت شما مانتو شلوار ورزشی خریداری کردم و واقعا از جنس و کیفیت محصول راضی هستم وهمچنین از قیمت مناسبش

  45. سلام من از این سایت مانتو شلوار ورزشی سفارش دادم بسته بندی سفارشم بسیار عالی بود و کیفیت لباس ها بسیار بالا بودند و از خریدم بسیار راضی هستم و تصمیم دارم همیشه از این سایت خرید کنم

  46. سلام وقت بخیر.مانتو شلوار ورزشی رو توی سایت دیدم خیلی زیبا بود چطوری میشه سفارش داد.

    • سلام مریم عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  47. سلام خسته نباشید مانتو شلوار ورزشی به دستم رسید.خیلی باکیفیت بود.جنسش هم مناسب گرما و ورزش طولانی مدت است.متشکرم از سایت خوبتون

  48. سلام وقت بخیر
    جنس پارچه نخی هست?برای ورزش طولانی مدت در بهار و تابستون مناسبه?ممنونم میشم راهنمایی کنید.🙂

    • سلام مجتبی عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  49. سلام علیکم
    من یک دست لباس ورزشی ازتون خریداری کردم
    ممنون از پرسنل فروش تون خیلی راهنمایی کردند
    انشالله خرید اینترنتی دوباره ای ازتون انجام میدم
    باتشکر

  50. با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و پشتیبان محترم:
    این مجموعه یکی از بهترین مجموعه‌هایی می‌باشد که سابقه‌ی چندین و چند ساله‌ای در زمینه‌ی پخش عمده‌ی لباس ورزشی دارد دارد و طی این چند سال توانسته به شرکت‌های بسیار زیادی نیز کار کند اگر قصد تهیه و خرید دارید بنده برای شما عزیزان این مجموعه را پیشنهاد می‌کنم زیرا با استفاده از این مجموعه می‌توانید محصولات با کیفیت و درجه یک را برای خود خریداری کند و در استفاده‌ی روز مره‌ی خود قرار بدهید

  51. سلام وقتتون بخیر ست های ورزشی تنوع زیادی دارند و باکیفیت و با دوام هستند من برای خودم و دوستانم در باشگاه سفارش دادم چون به صورت اینترنتی خرید کردم خیلی مقرون به صرفه بود به همه باشگاه دارا و مغازه دارا پیشنهاد میکنم حتما سفارش بدهند زیرا با سفارش عمده مطمئنا به سود بالایی خواهند رسید و در وقت و انرژی هم صرفه جویی خواهد شد

  52. پلی استرهای پنبه ای مزایای متعددی دارند. علاوه بر آنکه دیرتر چروک می شوند، سبک وزن بوده و ورزش کردن هنگام پوشیدن آنها راحتتر است. در برابر شستشو در آب گرم مقاومند و کمتر چروک می شوند. ضمن آنکه ظاهر شیک تری هم دارند.

  53. سلام به مجموعه تی جی آی اسپرت.سلام ببخشید قیمت ست ورزشی ها چنده؟کجا میتونم طرح بیشتر از کارهارو ببینم؟نوع پارچه مصرفی چیه؟به صورت تعداد ارسال دارین؟
    پلی استرهای پنبه ای مزایای متعددی دارند. علاوه بر آنکه دیرتر چروک می شوند، سبک وزن بوده و ورزش کردن هنگام پوشیدن آنها راحتتر است. در برابر شستشو در آب گرم مقاومند و کمتر چروک می شوند. ضمن آنکه ظاهر شیک تری هم دارند.

    • سلام سورنا عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  54. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است ممنونم که وقت میزارید طاعات و عباداتون قبول درگاه حق

    • سلام مژده عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  55. سلام و خسته نباشید خدمت شما ،یک سری از بانوان ورزشکار ایرانی هستند که به دلیل رتبه اوردن در یک رشته ی ورزشی ،به مسابقات جام جهانی خارج از کشور دعوت میشوند. این مانتو شلوارهای بلند ورزشی گزینه ی بسیار مناسبی برای این بانوان ورزشکار میباشد زیرا هم خیلی شیک هستند این ست ها و هم خیلی راحت.باشگاه های ورزشی میبایست این ست مانتو و شلوار بلند ورزشی را برای بانوان عضو باشگاه خود بصورت عمده تهیه کنند.سپاس فراوان از شما بدلیل عرضه این ست های زیبا.

  56. این ست مانتو و شلوار برای ورزش صبح گاهی که توی پارک محلمون انجام میشه خیلی عالیه، حتما خرید خواهم کرد

  57. سلام وقت بخیر
    من از خریدم خیلی راضی هستم به شما هم پیشنهاد خرید از این سایت را میدهم

  58. سلام وقت بخیر .ممنونم از سایت خوبتون که فرصت خرید را برای ما خریداران فراهم کرده .برای همسرم خرید کردم .خیلی راضی هستیم .این لباس ورزشی ها برای پارک و پیاده روی فوق العادست .ممنونم

    • سلام خلیلی عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  59. سلام و درود
    ممنون از توضیحاتی که در سایت قرار دادین ،این ست ها خیلی شیک هستند و خوش فرم،برای پیاده روی و ورزش صبحگاهی خیلی مناسب هستند

  60. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترمتون لباسهای ورزشی بلند خیلی کاربردی هستش من به تازگی با سایت شما آشنا شدم و قصددارم که کار جدیدی را شروع کنم آیا امکان مشاوره وجود داره یا خیر و آیا نمایندگی برند خودتان را برای شهرستان می‌دید ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید.

    • سلام منصوره عزیز
      در خصوص شرایط همکاری و اخذ نمایندگی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  61. سلام مانتو شلوارهای این سایت رنگ بندی های خیلی زیادی دارند و قیمت محصولات این سایت بسیار مناسبه توصیه می کنم خرید کنید

  62. سلام واقعا یک کار متفاوت و زیبا رو میشه از سایت شما پیدا کرد خیلی عالیه امیدوارم همینطور پیشرفت کنید و کارهای بیشتری رو بزارین

  63. بهتر است بدانید که پلی استر های توری دوام کافی ندارند و بیشتر برای لباس های ورزشی نازک استفاده می شوند. این نوع پارچه ها مش پایینی دارد و به همین دلیل هوا به راحتی در آن جریان پیدا می کند

  64. سلام خدمت شما
    من به صورت عمده میخوام سفارش بدم منتها میخوام حضوری بیام لطفا راهنمایی کنید مرسی

    • سلام داوودی عزیز
      جهت هماهنگی برای خرید حضوری فرم داخل سایت را پرکنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند و شما را به صورت تخصصی راهنمایی کنند.

  65. سلام وقت بخیر
    مدل مانتو شلوار هاتون مورد پسند من واقع شد و برای کسانی که دغدغه ی داشتن حجاب و پوشش رو دارند بسیار مناسب است

  66. سلام ممنون بابت توضیحات جامع و کامل تون درسته انواع پلی استر در تهیه لباس های ورزشی مورد استفاده قرار میگیره که بسته به نوع مصرف مکان مصرف و فصل مورد استفاده در نوع انتخاب مانتو و یا لباس ورزشی متفاوت هست بهترین نوع اون برای باشگاه های سر پوشیده نوع توری هست و برای زمستان و فصول سرد نوع دورو مناسب هست من خودم شخصا از این لباس‌های ورزشی خیلی استفاده می کنم و خیلی خوبه که امکان خرید انلاین اون هم فراهم شده این طوری با قیمت مناسب تری نسبت به مغازه میشه لباس مورد نظر رو تهیه کرد ممنون

  67. سلام عرض شد
    وقت شما بخیر باشه
    لطفا بفرمایید که این ست هاتون از چه جنسی هستن؟
    ممنونم ازتون

    • سلام خانم کاظمی
      برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقالات سایت مراجعه فرمایید.

  68. خیلی خوبه مدل های جذاب و متنوع، این ست ورزشی خصوصآ برای دوچرخه سواری و کوهنوری برای خانما خیلی مناسبه.خانمای زیادی رو میبینم دنبال خرید این کارها هستن چون با مانتوهای معمولی اذیت میشن و درست نمیتونن ورزش کنن خیلی عالیه من برای نمونه چند مدل سفارش دادم چند جا نشون دادم مورد پسند بود.مرسی از محصولات خوبتون

    • سلام
      برای دریافت سوال خود فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  69. سلام خسته نباشید ممنونم از سایت خوب تیجی اسپرت که مانتو شلوارهای درجه یکی رو با قیمت مناسب ارائه می کند لطفاً قیمت ها را هم آپدیت شده در سایت قرار بدهید که بتونیم با شناخت بیشتر و بهتری خرید انجام بدیم

  70. سلام خسته نباشید خواستم تشکر کنم از مانتو شلوار های درجه یک تون تون مستقیم همه راضی هستند و قیمت‌ها تونم بسیار خوبه بار سوم ای هست که این بار رو شارژ می کنم و از محصولاتتون رضایت کامل دارم درود بر شما

  71. در تولید انواع مانتو شلوار ورزشی دخترانه و پسرانه از پلی استر به دلیل دوام و استحکام بالای آن استفاده می شود انتخاب من پلی استر پنبه ای برای لباس های ورزشیه چون هم دوام و مقاومت بالایی داره هم چروک نمیشه ۹در مقابل شستشو با آب گرم هم مقاوم است

  72. سلام ممنون از اطلاعاتتون چون در خرید بهترین لباس، با کیفیت بالا و قیمت مناسب کمک زیادی به من کردید من ازخریدم بسیارراضی هستم وپیشنهاد می کنم شما هم امتحان کنید.

  73. سلام و خدا قوت به مدیر مجموعه و نیروهای اجرایی خیلی خوب هستید متشکرم لطفا قیمت هارو هم بذارید تا مشکل نباشه همش بخواهیم پیام ارسال کنیم ممنون

  74. سلام و عرض خسته نباشید به شما عزیزان با این سایت بینظیر
    شما میتوانید با خرید این ست مانتو شلوار ورزشی انگیزه ای مجدد برای ورزش کردن داشته باشید زیرا این مانتو شلوار با طراحی دقیق و رنگ بندی زیبایی که دارند شما را به زیباترین شکل ممکن نشان میدهند.

  75. سلام
    خدا قوت.
    پلی استرهای پنبه ای مزایای متعددی دارند. علاوه بر آنکه دیرتر چروک می شوند، سبک وزن بوده و ورزش کردن هنگام پوشیدن آنها راحتتر است. در برابر شستشو در آب گرم مقاومند و کمتر چروک می شوند. ضمن آنکه ظاهر شیک تری هم دارند.
    من خرید کردم و خیلی رضایت دارم. دفعه بعد هم لازم داشتم از سایت شما خرید میکنم.
    عالی هستین مرسی‌

  76. سلام شبتون بخیر
    این ست های مانتو شلوار بلند در چه رنگ هایی تولید می کنید؟ من برای تیم بسکتبالی که تو شهرمون داریم این ست ها رو میخاستم برای ۱۲ نفر با سایز های مختلف امکان فروشش دارین؟

  77. سلام وقت بخیر. مطالب بسیار مفیدی در سایت قرار دادید. من برای دوستم که یک ورزشکار حرفه ای هست، از مانتو شلوار ورزشی بلند سفارش دادم و از هدیه ای که دادم بسیار خوشحال شد. از جنس این محصول بسیار رضایت دارم و به تمامی مشتریانی که قصد خرید دارند این خرید را توصیه میکنم. موفق باشید

  78. من از سایت شما مانتو شلوار ورزشی خریداری کردم و واقعا از جنس و کیفیت محصول راضی هستم وهمچنین از قیمت مناسبش

  79. سلام روزتون بخیر. چقدر خوشحالم که میتونم لباس ورزشی حجاب سفارش بدم. دیگه راحت میتونم پیاده روی کنم. ببخشید رنگ نارنجی هم موجود دارید؟ قد شلواراتون چنده؟

  80. سلام
    من ازین مانتو شلوار ورزشی دارم عرق به خودشون اصلا نمیگیره و ورزش کردن با این نوع مانتو شلوار خیلی راحته

  81. سلام بهتر است بدانید که پلی استر های توری دوام کافی ندارند و بیشتر برای لباس های ورزشی نازک استفاده می شوند. این نوع پارچه ها مش پایینی دارد و به همین دلیل هوا به راحتی در آن جریان پیدا می کند.

  82. سلام ، برای دیدن طرح های بیشتر و سایز راهنمایی کنید ، جنسشون دقیقا چیه سریع پرز نمیدن

  83. سلام وقت بخیر . مانتو شلوار جنسش از چیه ؟ در چه سایز هایی دارین ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما