مراکز پخش تاپ ورزشی زنانه به صورت عمده

ما بزرگترین مرکز پخش انواع تاپ ورزشی عمده در سطح کشور می‌باشیم که با پخش تاپ های کاملا استاندارد و باکیفیت محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار عرضه می‌کنیم. افزایش وسعت کار ما موجب شده است که جزء صادرکنندگان تاپ توری ورزشی زنانه در کشور باشیم.

 

 

 

تاپ توری یک لباس ورزشی مناسب برای یک دست شدن رنگ لباس افراد حاضر در یک تیم است. البته تاپ توری ورزشی استفاده های دیگری نیز دارد. اما مهمترین و متداول ترین علت خرید تاپ توری ورزشی، همان تفکیک اعضای یک تیم از اعضای تیم مقابل است.

 

 

 

 

 

تاپ ورزشی زنانه راه راه قرمز

 

انواع لباس ورزشی

 

 

انتخاب یک لباس راحت با سایز مناسب در ورزش بسیار تاثییر گذار می‌باشد. پس بهتر است متناسب با ورزشی که انجام می‌دهید لباس را انتخاب کنید. ما در اینجا انواع لباس های ورزشی را نام می‌بریم:

 

 

  1. تاپ ورزشی:

 

تاپ ورزشی یکی از مهمترین ملزومات در بین لباس های ورزشی می‌باشد جنس پارچه های به کار رفته شده در تولید تاپ ورزشی باید از نوع درجه یک و مرغوب باشد تا در هنگام فعالیت هیچ گونه مشکل و ناراحتی را برای استفاده کننده ایجاد نکند.

 

رنگ این تاپ ها کاملا متنوع است و بسته به سلیقه افراد مختلف، نوشته ها، حروف، اعداد و نمادهای ویژه‌ای روی آن ها چاپ می‌گردد. تاپ توری ورزشی از انواع تاپ های ورزشی است و قیمت مناسب تری در مقایسه با سایر تاپ های ورزشی دارد. سایر تاپ های ورزشی شامل مواردی همانند تاپ ورزشی نخی، تاپ ورزشی پنبه ای یا تاپ ورزشی نایلونی است.

 

 

  1. شورت یا شلوار ورزشی:

بسته راحتی و عادات خود می‌توانید هنگام ورزش از شلوار ورزشی یا شورت ورشی استفاده کنید. قابل ذکر است که هر دوی آنها دارای قابلبت کشسانی می‌باشند. همچنین باید جاذب رطوبت و تعریق باشد.

 

 

  1. جوراب مخصوص ورزش:

 

در بازار جوراب ورزشی به دو صورت کوتاه و بلند موجود می‌باشد. اما بهتر است در هنگام ورزش از جوراب بلند استفاده شود.

 

 

  1. کفش ورزشی:

 

مهمترین رکن ورزش می‌باشد. چراکه ناراحتی پا در خستگی زود هنگام تاثیر دارد. پس انتخاب یک کفش راحت و با سایز مناسب در راس قرار دارد. پیشنهاد می‌شود که کتونی های ساق بلند خریداری کنید. زیرا از پیچ خوردگی مچ پا جلوگیری می‌کند.

 

 

انواع لباس ورزشی

مشخصات تاپ ورزشی زنانه استاندارد

 

 

 

تاپ ورزشی استاندارد دارای مشخصات ویژه‌ای است که افراد در هنگام خرید محصول باید به آن دقت داشته باشند. از جمله این مشخصات را نام می‌بریم:

 

 

 

  1. تاپ های ورزشی باید از پارچه های کاملا خنک و قابل تنفس دوخته شوند. تاپ ورزشی نخی بهترین گزینه برای ورزشکاران و حتی به عنوان یک پوشاک راحتی استفاده می‌شود.

قدرت تنفس پارچه های نخی به شدت بالا می‌باشد و می‌تواند جریان هوا را به خوبی از خود عبور دهد. در صورتی که پارچه بتواند هوا را در خود عبور دهد، هیچ گونه حساسیت و تعریق غیر عادی در بدن ایجاد نمی‌شود.

 

 

 

  1. تاپ ورزشی در دو مدل تنخور آزاد و چسبان دوخته می‌شود. مشتریان می‌توانند بسته به سلیقه خود حرکت های دوخته شده را انتخاب کنند.

 

 

 

  1. تاپ های ورزشی در رنگ های فانتزی و جذاب تولید می‌شود. از نظر ظاهر تاپ های تولید شده در مدل های بسیار متنوعی طراحی می‌‌شوند.

 

 

 

طراحی های هر یک از این تاپ ها مناسب ورزش های خاصی می‌باشد. در اکثر موارد از این تاپ ها برای بدنسازی و باشگاه ها استفاده می‌کنند. بیشتر بانوان ترجیح می دهند در فعالیت های هوازی و غیر هوازی خود از تاپ های ورزشی استفاده کنند. زیرا این محصول موجب فعالیت هر چه بهتر ورزشکاران می‌‌شود.

 

 

 

سه فاکتور مهم برای تهیه لباس ورزشی:

 

  1. جاذب رطوبت باید
  2. مانع از به وجود آمدن بوی بد
  3. خنک نگه داشتن بدن در طول ورزش

 

 

 

 

 

 

 تاپ ورزشی نخی قرمز

خرید تاپ ورزشی زنانه به‌صورت عمده

 

 

برای خرید و سفارش تاپ ورزشی مرغوب ابتدا به رنگ بندی و سایز بندی های هر کدام دقت ویژه‌ای داشته باشیم. بسیاری از تاپ های ورزشی به صورت فری سایز تولید می‌شوند و از کش‌سانی بالایی برخوردارند. تاپ های ورزشی رنگ های بسیار متنوعی دارند مجموعه تی جی آی اسپورت به عنوان مرکز خرید تاپ ورزشی زنانه باکیفیت شرایطی را فراهم نموده است که خریداران می تواند انواع تاپ های با کیفیت را از طریق خرید غیر حضوری و اینترنتی تهیه‌ کنند.

 

 

 

فروش تمامی این محصولات به صورت عمده و بدون واسطه انجام می‌‌شود. شما می‌‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس برای دریافت قیمت هر یک با ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

ما با راهنمایی های لازم کمک می‌کنیم که یک خرید مطمئن و راحتی را داشته باشید. هر یک از تاب های تامین شده و دارای مشخصات ویژه هستند. شما می‌توانید با مشاهده کردن آن در مورد جنس پارچه به کار رفته شده و طراحی های آن اطلاعات بیشتری را به دست بیاورید، امیدواریم با ما تجربه یک خرید لذتبخش را داشته باشید.

 

 

 

نیم تنه ورزشی مشکی

12

  1. سلام خسته نباشید خدمت شما رنگبندی ها عالیه امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم

  2. سلام … عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. با سپاس

  3. سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید برای ثبت سفارش سقف محدود داره یا میشه از محصول هر مقدار که خواستیم سفارش بدیم؟

    • سلام نازنین عزیز
      برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  4. تاپ ورزشی خیلی قشنگه ولی یکم دوختش خوب نیس و کمرش هم نمیچسبه به بدن که اگه اینجوری بود شیک تر بود ولی دوسش دارم به نظرم جذابه

  5. با سلام و وقت بخیر خدمت شما
    لطفا بفرمایید که بسته بندی محصول به چه صورتی است؟ و قیمت محصول راهم درج کنید

  6. تاپ ورزشی زنانه یک لباس ورزشی مناسب برای یک دست شدن رنگ لباس افراد حاضر در یک تیم است

  7. سلام خسته نباشید آیا شما سایت اینستاگرام یا تلگرام دارید که بتونیم محصولاتتون و تنوع اونا رو بهتر ببینیم لطفاً قیمت ها را هم در سایت قرار بدهید که بتونیم بهتر محصول رو انتخاب کنید ممنون از سایت خوبتون درود بر شما

  8. سلام و خداقوت دقیقا همونی بود که سفارش دادم و انتظاری که داشتم از جنسش همون بود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما