تولید انواع تاپ ورزشی زنانه رنگ سفید

تاپ ورزشی سفید با کیفیت بالا در سایز های مختلف برای بانولن تهیه شده است. این لباس زنانه در مدل های مختلف و رنگ های متنوعی برای خانم ها دوخته می شود.

 

 

 

تاپ ورزشی از پارچه های کشی دوخته می شود تا در تن شل و وارفته نباشد و مانع ورزش کردن فرد ورزشکار نشود رنگ سفید آن بهترین انتخاب برای ورزش است تا بعد از هر بار استفاده آن را شسته و نگذاریم آلودگی در آن باقی بماند.تاپ زنانه در تولیدی های داخلی دوخته می شود و از کیفیت خوبی برخوردار می باسد.

 

 

 

 تاپ ورزشی زنانه رنگ سفید

نکاتی خواندنی درباره انواع تاپ ورزشی

 

 

 

تاپ ورزشی بدنسازی در باشگاه های ورزشی برای بانوانی که بدنساز هستند تولید می شود این تاپ ها در فروشگاه های لوازم ورزشی فروشی عرضه می شود. تاپ های ورزشی در رنگ ها و مدل های متفاوت مخصوص ورزش های باشگاهی گوناگون تولید می شود این تاپ ها در کارگاه های داخلی دوخته می شوند و توسط استاد کاران ماهر با بهترین برش و دوخت انجام می گیرد.

 

 

جنس به کار رفته در این تاپ ها از کیفیت بسیار خوبی تهیه شده است و دارای تن خور چسبان و شیکی می باشند تا هنگام ورزش کردن ورزشکار احساس راحتی در آن کند.

 

 

 

تاپ های ورزشی در مدل های مختلف تهیه می شوند برخی به صورت نیم تنه تهیه می شوند و برخی آستین دارند و برخی دیگر بدون آستین می باشند و بعضی از آنها هم تنه بلندی دارند این مدل ها برای انجام حرکات ورزشی و راحت بودن با این لباس هنگام انجام ورزش های مختلف دوخته شده اند.

 

 

 

از خصوصیات دیگر این لباس های ورزشی ماندگاری بالای آنان است و با شستشوی زیاد به هیچ وجه خراب نمی شوند و مدت زیادی برای مصرف کننده کار می کند. مزیت دیگر این تاپ های ورزشی قیمت مناسب آنها است زیرا در کارگاه های داخلی و با مواد اولیه ایرانی تولید می شوند و علاوه برکیفیت بالا دارای قیمت مناسب و ارزانی می باسد.

 

 

 

تاپ ورزشی آدیداس سفید

بزرگترین فروشگاه عرضه تاپ ورزشی سفید

 

 

تاپ شلوارک ورزشی با کیفیت و جنس بسیار نرم و لطیفی تولید می شود تا مصرف کننده از مرغوبیت آن کمال استفاده را ببرد. فروشگاه عرضه تاپ ورزشی سفید از بهترین تاپ های موجود در بازار است که پر فروش ترین تاپ در بازار به شمار می رود. در مجموعه ی ما مراکز بزرگی برای فروش این محصولات ایجاد شده است که به همین دلیل موفق شده ایم جزئی از صادرکنندگان تاپ توری ورزشی زنانه  و سایر لباس های ورزشی باشیم.

 

 

 

این تاپ هم از نظر جنس و هم از نظر رنگ خریداران زیادی را به خود جلب کرده است و با تن خور شیک و جذابی که دارد هنگام ورزش کردن نیز راحتی و آرامش زیادی را به مصرف کننده می دهد در کنار این مزایا دوام و ماندگاری خوبی این تاپ برای خریداران خود ایجاد کرده است.

 

 

 

تاپ ورزشی زنانه سفید

7

  1. سلام خسته نباشید خدمت شما میخاستم در زمینه صادرات فعالیت کنم اگر ممکنه لیست قیمت بفرمایید

    • سلام علی عزیز
      برای دریافت لیست قیمت از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

  2. سلام … تسلط بر روشها و الزامات صادرات و درک نیاز ها و شناخت میزان توانمندی تجاری کشورهای مبدا و مقصد از جمله مهمترین مباحثی است که باید توسط خبرگان این عرصه و با تعامل با کشورهای وارد کننده به دست آید تا باعث رشد اقتصادی و توسعه پایدار شود.

  3. با سلام . ممنون از مطالب مفیدی که درباره این محصول ارائه دادید . مطالب را با دقت خواندم و بسیار مفید بود . برای من بسیار ارزشمند است که با شما همکاری کنم. لطفا راههای ارتباطی شرکتتون رو برایم بفرستید و من را برای خرید حضوری و سفارش آنلاین راهنمایی کنید . ممنون از سایت خوبتون

  4. من سایزم ۳۸ هست و تاپ ورزشی مدیوم گرفتم جذب و خوشگل بود تو تنم واقعا جنس خوبی داره. ارزش خریدن و داره با این قیمت.

  5. سلام و خداقوت خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید.

  6. عرض احترام و ادب و خسته نباشید خدمت عزیزان در سایت خوب و ادمین محترم سایت تیجی اسپرت خواستم در مورد تاپهای ورزشی زنانتون بپرسم که آیا بعد از عرق کردن سنگین نمیشه یا اینکه بعد از شستشو کش نمیاد و تغییر شکل میده؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما