فروش مستقیم ساک ورزشی اصل زنانه

امروزه با افزایش کالا های غیر اصلی در بازار، خرید ساک ورزشی اصل زنانه یک دغدغه بزرگ برای بانوان ورزشکار محسوب می‌شود. از آنجا که ساک ورزشی به عنوان وسیله‌ای برای قرارگیری تجهیزات ورزشکاران استفاده می‌شود، خرید آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

فروش مستقیم ساک ورزشی اصل زنانه

بهترین ساک ورزشی برای باشگاه

 

برای خرید بهترین ساک ورزشی اصل، باید یکسری معیار در نظر گرفته شود که در ادامه هر کدام را توضیح خواهیم داد.

 

ابعاد

شما باید یک ساک ورزشی دخترانه را انتخاب نمایید که با حداقل وزن بتواند سنگینی وسایل شما را تحمل کند. همچنین ابعاد آن باید به گونه‌ای باشد که تمام وسایل ورزشکار در آن جای گیرد.

 

دوخت مناسب

یک ساک ورزشی باشگاهی باید دور دوز شده باشد. همچنین دستگیره‌ های آن به طور محکم به بدنه ساک ورزشی دوخته شده باشند تا در گذر زمان به راحتی این دوخت‌ ها از هم جدا نشوند.

 

ظاهر و زیبایی

دختران همیشه به زیبایی اهمیت خاصی می‌دهند. بنابراین یک ساک ورزشی دخترانه باید از رنگ و طراحی خوبی برخوردار باشد تا بتواند جلب توجه نماید. معمولاً رنگ مشکی، انتخاب افراد برای خرید ساک ورزشی دخترانه است.

 

زیپ‌ها و جیب‌های ساک ورزشی

ساک ورزشی اصل دارای زیپ دوتایی می‌باشد که سبب می‌شود در صورت خرابی یکی از آنها، شما بتوانید از زیپ دیگری استفاده نمایید. لازم به ذکر است زیپ‌ های بزرگ، مقاوم‌ تر از زیپ‌ های کوچک هستند. همچنین تعداد جیب‌ های یک ساک ورزشی بهتر است که زیاد باشد. از این رو می‌توانید وسایل خود را تقسیم بندی کنید و هر کدام را در یک جیب قرار دهید.

 

جنس یک ساک ورزشی باشگاهی باید از چه پارچه‌ای باشد؟

 

جنس نایلونی: نایلون گونه‌ای پارچه است که به صورت مصنوعی ساخته می‌شود و در آن از الیاف طبیعی استفاده نمی‌شود. ویژگی‌ های جنس نایلون:

  1. قیمت مناسب
  2. کیفیت خوب
  3. مقاومت بالا ولی کمتر از جنس کرباس و چرم
  4. آب گریز

 

جنس کرباس

کرباس یک پارچه است که از طریق الیاف پنبه، کنف و کتان تولید می‌شود و معمولاً درشت بافت است. کرباس حدی بین جنس نایلون و چرم می‌‌باشد. ویژگی‌ های جنس کرباس:

  1. سبک بودن
  2. مقاوم در برابر پارگی
  3. بافت تمیز و صاف
  4. مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب

 

جنس چرم

چرم ماده‌ای است که از دباغی پوست حیواناتی مثل گاو به دست می‌آید. چرم خود دو نوع دارد: یکی چرم طبیعی و دیگری چرم مصنوعی می‌باشد. البته چرم مصنوعی از کیفیت و مقاومت کمتری برخوردار است. ویژگی‌ های جنس چرم:

  1. دوام و مقاومت عالی
  2. کیفیت بی‌نظیر
  3. عمر بیشتر
  4. زیبا و براق

 

بهترین ساک ورزشی برای باشگاه

تولید کنندگان ساک ورزشی اصل

 

تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید ساک ورزشی اصل فعالیت دارند. آنها توانسته‌اند انواع ساک ورزشی را در نمونه‌ های زیر تولید نمایند:

  1. ساک ورزشی از نوع کوله پشتی
  2. ساک ورزشی از نوع رو دوشی
  3. ساک ورزشی از نوع کشی یا کیسه‌ای
  4. سام ورزشی از نوع دستی

 

اخیراً خرید آنلاین در جهان افرایش یافته و رضایت کاربران را نیز به دنبال داشته است. شما نیز می‌‌توانید جهت مشاوره و خرید با ما در ارتباط باشید.

 

 

تولیدکنندگان ساک ورزشی اصل