عرضه مستقیم ساک ورزشی زنانه

اگر مایل هستید که ساک و ملزومات ورزشی خود را با قیمت عالی و مقرون به صرفه خریداری نمایید، باید به مراکز عرضه مستقیم ساک ورزشی و دیگر لوازم ورزشی سری بزنید. بدلیل اینکه به همراه داشتن ساک ورزشی مناسب برای خانم ها اهمیت بسیاری دارد.

 

از این رو خرید و ساک ورزشی زنانه برای خانم ها و همچنین مکان مناسب برای تهیه آن نیز مهم است. عرضه مستقیم ساک های ورزشی وارداتی و انواع تولید داخل کشور به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدی ها در مراکز ویژه‌ای انجام می گیرد.

 

عرضه مستقیم ساک ورزشی زنانه

ویژگی های انواع ساک ورزشی

ساک ورزشی صرف نظر از مردانه و یا زنانه بودن، باید بزرگ و جادار باشد تا فضای کافی برای لباس ها و سایر ابزار ورزشی را داشته باشد. البته در این مورد ساک هایی که مخصوص خانم هاست شاید کمی کوچک تر از ساک های آقایان باشد. همچنین ساک متناسب با بدن و جثه افراد طراحی شود.

 

ساک ورزشی از پارچه هایی که درصد پلی استر بالایی دارند، همچون برزنت و غیره دوخته می شوند.به دلیل اینکه مقاومت این منسوجات در برابر رطوبت و آب بسیار است. گاهی نیز در برخی برندها چندین لایه آستر و لایه های ضدآب و ضربه گیر به زیر لایه رویی ساک وجود دارد و محافظت بیشتری را به همراه خواهد داشت.

 

ساک ورزشی شیک، لزوما ساک ورزشی خوب نیست. یعنی تنها ملاک انتخاب ساک نباید ظاهر و رنگ آن باشد. ساک ورزشی علاوه بر داشتن ظاهر زیبا و شیک، باید حمل و نقل آسانی نیز داشته باشد.

 

معمولا دو بند کوتاه در بالای ساک و یک بند بلند برای ساک تعبیه می شود. این بندها باید از برزنت و محکم باشند و طول و پهنای آن ها با فرم بدن سازگاری داشته باشند. به طور کلی این کیف، از کیف هایی که در اماکن دیگر استفاده می‌شود، کمی بزرگتر است.

 

در ساک های ورزشی چندین محفظه جداگانه وجود دارد که با زیپ از یکدیگر جدا شده‌اند. بدین ترتیب می توان لوازم مختلف را با نظم و ترتیب در آن قرار داد. معمولا جای خاصی نیز برای قمقمه و لیوان های مخصوص ورزشکاران در نظر گرفته می شود.

 

ویژگی های انواع ساک ورزشی

قیمت انواع ساک ورزشی زنانه

ساک ورزشی ویژه خانم ها با توجه به جنس و اندازه و ظاهر آن قیمت های مختلفی دارد. به عنوان مثال: ساک ورزشی سایز کوچک قیمت مناسب تری خواهد داشت. همچنین نوع اکسسوری های به کار رفته در ساک بر قیمت آن موثر است.

 

علاوه بر این نوع زیپ ها و بند، تعداد زیپ ها، طرح پارچه و غیره هر چه مرغوب تر باشد، ساک با قیمت بالاتری عرضه می شود. انواع ساک های برند و وارداتی گرانتر هستند. در پایان بهتر است بدون در نظر گرفتن مارک ساک و مد روز، آنچه نیازهای شما را بهتر براورده کرده و باتوجه به شرایط شما مناسب تر است را برگزینید.

 

قیمت انواع ساک ورزشی زنانه