صادرکنندگان کیف ورزشی زنانه خارجی

یکی از لوازم ورزشی بسیار ضروری برای خانم هایی که به فعالیت در باشگاه و سالن‌های ورزشی مشغول هستند، کیف ورزشی می باشد که در انواع مدل و کیفیت در بازار وجود دارند.

 

امروزه صادرکنندگان کیف ورزشی خارجی زنانه اقدام به صادرات این کیف به بازار کشورهای همسایه با قیمت مناسب نمود‎‌ه‌اند. همچنین می توانند با فروش این نوع کیف خاص با ارزهای خارجی سود مناسبی از این تجارت به دست آورند. به این ترتیب بهترین نوع این کیف خارجی را در اختیار خریداران عمده خارج از کشور قرار دهند.

 

صادرکنندگان کیف ورزشی زنانه خارجی

 

بررسی انواع دسته بندی کیف ورزشی

به طور معمول انواع کیف ورزشی بر اساس شاخص های مختلفی دسته بندی می شوند. به طور کلی ۴ نوع دسته بندی در مورد انواع این کیف ها وجود دارد که هر یک از آنها به طور خلاصه شرح می دهیم.

 

کیسه ورزشی : این کیسه از ابعاد کوچکی برخوردار هستند و می توانند جایگزین خوبی برای انواع کوله و ساک ورزشی باشند. همچنین مناسب افرادی است که به وسایل کمی جهت رفتن به باشگاه نیاز دارند.

 

کیف دوفل : شکل و ظاهر این کیف ها استوانه‌ای شکل است و جنس آن ها اغلب از کرباس می ‌باشد. این کیف ها از دسته انواع سنتی این محصول هستند که در گذشته طرفداران زیادی داشتند.

 

شکل ظاهری این کیف ها طوری است که بر روی آنها دو بند وجود دارد. بنابراین برای کسانی که لوازم زیادی به همراه خود به باشگاه می ‌برند مناسب است.

 

کیفیت رو دوشی : از پرطرفدارترین کیف های ورزشی است. به طور معمول از جنس کتان و چرم می باشند و فضای زیادی را در اختیار ورزشکار برای قرار دادن اشیا قرار می دهند. روی این کیف یک دسته و در کناره های آن دو دسته وجود دارد و از رنگ بندی متنوعی نیز برخوردار است.

 

کوله ورزشی : این نوع کیف ورزشی برای افرادی که دوست دارند کیف را بر روی شانه خود قرار دهند مناسب است. همچنین فضای زیادی را جهت کاربرد های متعدد به غیر از ورزش از قبیل سفر و کوهنوردی در اختیار ورزشکار قرار می‌دهند.

 

 

 

بررسی انواع دسته بندی کیف ورزشی

 

المان های تأثیرگذار بر قیمت کیف ورزشی خارجی

در مورد کیف ورزشی خارجی المان های تاثیر گذار زیادی وجود دارند که می ‌توانند قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار دهند. از مهم ترین و شاخص‌ترین این المان ها می توان به نرخ ارز اشاره کرد که می تواند به طور مستقیم بر قیمت این کیف ورزشی وارداتی تاثیر گذار باشد.

 

لازم به ذکر است که افزایش بی‌رویه قیمت ارزهای خارجی طی این چند سال اخیر باعث شده است که قیمت این محصول نیز چند برابر شود. همچنین تعرفه واردات و هزینه حمل و نقل از کشورهای دیگر به داخل کشور نیز می تواند المان تاثیرگذار بعدی ‌باشد.

 

شاخصه‌هایی همچون میزان عرضه و تقاضا و کیفیت محصول از جمله جنس محصول نیز می توانند بر قیمت کیف خارجی تاثیر داشته باشند.به عنوان مثال با افزایش عرضه، قیمت این محصول به طور خیلی پایین خواهد آمد.

 

بهتر است بدانید که هر چه کیفیت محصول بالاتر برود نرخ آن نیز افزایش می یابد. به عنوان مثال کیف ورزشی چرم گران تر از نوع کتان است.

 

المان های تأثیرگذار بر قیمت کیف ورزشی خارجی