توزیع مستقیم تیشرت ورزشی زنانه ساده

تیشرت ورزشی ساده معمولا از الیاف پلی پروپیلن تولید می شود که عرق بدن را هنگام ورزش به خود جذب نمی کند و همچنین مانع بوی نامطبوع بدن می شود. ازین رو تیشرت در هنگام ورزش مرطوب نمی شود.

 

این تیشرت ها به گونه‌ای طراحی می شوند که بدن در آن راحت باشد. همچنین انعطاف پذیری لازم را داشته باشد.

توزیع مستقیم تیشرت ورزشی زنانه ساده

استفاده از پارچه پلی پروپیلن در تیشرت ورزشی

پارچه پلی پروپیلن در دوخت تیشرت و لباس های ورزشی استفاده می شود. از ویژگی های این پارچه این است که قابلیت کشسانی زیادی دارد.

 

از طرفی عرق ترشح شده از بدن را به خود جذب نمی کند. از این رو بوی بدی نمی گیرد. همچنین رطوبت ترشح شده از بدن روی آن جاری می شود و در مدت زمان کوتاهی تبخیر می شود.

 

این پارچه از پلاستیک به دست می آید و به دلیل قابلیت تبخیر بسیار بالا، اگر در دمای زیاد شسته شود خراب می شود. بنابراین از این نوع پارچه بیشتر در تولید لباس های ورزشی که در مکان های سرد انجام می شود،آستفاده می شود.

 

کشور چین در تولید عمده‌ی این پارچه مقام اول را برای خود کسب کرده است. قیمت این پارچه به دلیل رقابت شرکت های بزرگ کشور های مختلف با یکدیگر زیاد نیست و گاهی نیز کاهش پیدا می کند.

 

این پارچه ها در طیف های گوناگون رنگی تولید می شوند. در سال های اخیر برای تولید انواع لباس های ورزشی به صورت عمده از آنها استفاده می شود. همچنین تیشرت ورزشی بسیار شیک دوخته شده است. از این رو آنها فروش بسیار بالایی دارند.

 

از انواع تیشرت ورزشی می توان تیشرت های تک و یا تیشرت هایی که همراه با شلوار ست خود موجودند نام برد. بیشتر تیشرت های ورزشی زنانه به صورت نیم تنه تولید می شوند.

 

این تیشرت ها اجزایی همراه خود دارند، مانند: شلوارک ها، دستکش ها و یا جوراب های همرنگ خود. همچنین این تیشرت ها به صورت آستین بلند نیز تولید می شود.

 

با گسترش یافتن انواع رشته های ورزشی تولید، این تیشرت ها نیز افزایش یافته است. با پوشیدن این تیشرت ها بدن می تواند انعطاف خود را به طور کامل داشته باشد.

 

یکی از انواع پر طرفدار تیشرت ها پولوشرت است که تفاوت هایی باتیشرت دارد. یقه پولوشرت ها بلند و برگشته است. در اکثر موارد دارای چند دکمه در قسمت جلویی خود می باشد در حالی که تیشرت ها یقه هایی گرد و ساده دارند.

 

برای داشتن استایلی شیک و در عین حال راحت می توانید پولوشرت ورزشی را با یک لگ ساده ست کنید و از پوشیدن آن نهایت لذت را ببرید.

 

استفاده از پارچه پلی پروپیلن در تیشرت ورزشی

مزیت خرید بی واسطه تیشرت ورزشی ساده

برای خرید لباس های ورزشی مورد نیاز خود می توانید به فروشگاه های لباس ورزشی مراجعه نمایید. در این راستا با اطلاع از قیمت آن، تیشرت مورد نیازتان را تهیه نمایید.

 

از طرفی می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر آنها را با قیمت مناسب خریداری نمایید. خرید از این طریق بسیار مقرون به صرفه می باشد.

مزیت خرید بی واسطه تیشرت ورزشی ساده